torstai 8. syyskuuta 2011

elllalle ja maxille asiaa!kuva tarina haastattelu...no..no..kaikkea!

HUOM! ELLA JA MAX!PALKKIO JOS PÄÄSEN KUUKAUDEN BLOGGARIKSI NIIN TOIVON ETTÄ PALKKIO SIIRRETTÄÄISIIN YSTÄVÄLLISESTI hippaliinu nimiselle pandalle....toivoen 
Lisää kuvateksti
hippu4♥hei pandulit♥nyt haastattelen nyt laku56.mikä sun lempi kirja on laku?jesse kirjat.okei.mulla on harry potter ja viisasten kivi.mikä sun lempi väri on?musta.ahaa...minulla on lime tai turkoosi.mikä sun lempi karkki on?moam karkit.okei...no mikä sun lempi eläin on?koira...ok...mulla on kissa...no mikä susta tulee isona?pien eläin lääkäri.jos ei se niin koiran kouluttaja.ok...no tässä meidän kuva.meillä oli kiva seikkailu!minä olin lumi haltija ja laku oli meri rosvo.minä lopetan nyt.muuten....olen lahjoittanut tämän blogin hippaliinulle koska se on aina väliaikainen kirjoittaja nimittäin en ehdi enää ikinä kirjoittamaan paljon koskaan=(.terveisin pandatassuin
                                              hippu4 tai hippaliinu♥

2 kommenttia:

  1. tämä kommentti on lakulle.toivottavasti pidit tästä♥

    VastaaPoista
  2. Moi hippu! käivisitkös mun blogissa? sen osoite on http://laku56panfublogi.blogspot.com/

    VastaaPoista