lauantai 5. marraskuuta 2011

uutisia

hei pandat!onko kivaa kun on viikonloppu?minä teen huomenna juhlat.entä te?Ella tekee tyttöjen päivän.tästäkin tulee aikamoinen minipostaus.ei ole mitään kertomista.loltänään olen uudistanut blogini taustan.huomaatteko?se ei ehkä ole ihan paras...siis se kuva...olen aika huono laittamaan niitä...olisiko teillä vinkkejä?eilen koulussa oli makkaraa.minulla oli makkarasow!mun kättä ei pysty taivuttamaan kun sen sisältä otettiin sellainen rauta.en saanut leikattua makkaraani!no kyl mä sen lopuksi sain leikattua.no siis se tarina:nyt kaikki bollyt olivat kotona.blue bolly inhosi koulua.kaikki vain kiusasivat.hän olisi halunnut karata mutta kun omistaja oli niin kiltti.mutta hänet piti lähettää päiväkotiin koska sen omistaja kävi koulua.kerran bolly oli kipeä.omistajan piti kuitenkin mennä kouluun.mutta bolly sai jäädä kotiin.oveen koputettiin.bolly avasi oven ja näki...phink bollyn!phink bolly punastui kun blue bolly avasi oven.phink sanoi:hmm...oletko kipeä?-olen...phink punastui vielä enemmän.no ajattelin että hmm...että voisinko tulla teille hetkeksi?-voit...jatkuu seuraavassa postauksessa.ja vitsi:Kuuluisan pankkirosvon poika oli ollut ensimmäistä päivää koulussa.- Miten meni? isä kysyi.- Hyvin meni. Opettaja kuulusteli minua tuntikaupalla, mutta en kertaakaan avannut suutani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti