maanantai 7. marraskuuta 2011

uutisia.kuva päivä!

Max ja Ella japanissa.

moi pandat.olen tänään väsynyt.nukuin vain kuusi tuntia.oottakaas nyt mä nukahd.............(vartin päästä).hups!no jatketaan...minä taidan olla vähän kipeä.mutta paul the kid on taas nähnyt unia!mutta se näki iloisia unia.Lili sai aiheen!pauli piirsi sen unen laitan sen tähän...noin!tänään on kuvapäivä!eli blogissani näytetään kuvia.tässä niitä tulee.ne loppuivat nyt.tarina jatkuu.siis phink bolly meni blue bollylle.se sanoi:hmm....hieno puumaja...blue bolly sanoi:eipäs kun LINNA maja-jaa...hmmm.....mitä tehdään?-no..mennään oikean puoleiseen huoneeseen.siellä on kaikkea jännää.-hmm...ei kai siellä ole vaarallista?-miksi sanot aina "hmmm..."-(häkeltyy)hmmm...jännittää....-mikä?phink bolly punastui niin että näytti ihan red bollyltä joka on värjännyt alaosansa pinkiksi.-sinun kanssa oleminen...blue bolly mietti miksi häntä se jännittää?phink bolly  sanoi-hmm...mennäänkö?-joo...jatkuu.ja harry potter vitsi (pitää tietää että reamus lupin on ihmissusi).:oliko kiva 10kysymys kuutamo?-joo.ihanteellinen.mistä kymmenestä asiasta tunnistat ihmissuden?-et kai muistanut väärin mitään?james kysyi muka huolestuneella äänellä.-en varmasti.sanon minun vastaukset.1 hän istuu minun tuolissani.2 hänellä on minun vaatteeni.3 hänen nimensä on reamus lupin.




                                                            tassuttain
                                                          hippaliinu
Max on lähettänyt VAHINGOSSA pennyä rakkaus lennokilla(piti heittää Ellaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti